söndag 22 maj 2011

sTänGT för oMprOFileRiN9

Det har bönats, tandagnisslats i den högan skyn och betts på bara knän om att jag ska återuppta mitt bloggande. Det har till och med bildats en facebook-sekt. Och ja, jag vet, jag har varit en dålig bloggare på sistone. Vår relation, kära läsare, kan väl på facebookianska beskrivas som att ha gått från "har ett förhållande" till "det är komplicerat". Hursomhelst, min ursäkt är att jag varit alldeles för upptagen med livet. Och lite av temat ovan och en beskrivning av hur det varit tangeras väl av bilden nedan.



"Stängt för omprofilering"?
No shit, det var inte en dag försent.
(notera den spartanska korvkiosken i bakgrunden - ett solblekt plank och två lerkruke-askkoppar)

Bara att hoppas att den ansvarige för "omprofileringen" inte är densamme som layoutat och skrivit skylten.



Sörmländsk korvkiosk - stängd för omprofilering.

Eders tillgivne

J.

P.S. För er som tänkt att planka konceptet, så finns spektaklet att begrunda på Sille Krog, E4:an, södergående, tre mil norr om Nyköping. D.S.



5 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är lite väl lämpligt att "jazzmördaren" slutar blogga samtidigt som Christine har fullt upp på sitt håll...
    Sammanträffande? Skulle inte tro det!

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha..... "Anonym" Du är så jävla dum i huvudet! Vad sägs om en javadate nån eftermiddag i veckan!?

    Och Robert jag tackar allra ödmjukast för din återuppståndelse!

    Vänligen hopp och skit // Sektledaren

    SvaraRadera
  3. Michelle: Hur kan du fråga om fika? Jag är ju anonym och hemlig!!!! ;)
    Jag ringer dig. =)

    SvaraRadera
  4. Oooops filåt "Anonym" ..... jag glömde.. :S

    SvaraRadera
  5. Jag vet, jag skulle juh inte outa dig "Anonym" men jag hittade ett gamalt klipp på dig!! Jag kunde inte låta bli!

    http://www.youtube.com/watch?v=SCrL2gRHlZg

    SvaraRadera